Netwerk- & Systeembeheer

  • Mica
  • Netwerk- & Systeembeheer

Netwerk- & Systeembeheer: Cloud en op Kantoor

Ondersteuning voor medewerkers, beheer van netwerken en servers op locatie en volledig beheer van cloud software en servers. Mica staat bedrijven en systeembeheerders 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bij.

Aangezien elke organisatie anders opereert, zijn de wensen en behoeften ten aanzien van  ICT beheer en ondersteuning ook altijd verschillend. Mica is gespecialiseerd in alle vormen van op maat aangeboden kantoorautomatisering.

De  systeembeheerders zelf en de supportafdeling in zijn geheel, toetst klanttevredenheid. De gebruikers moeten tevreden zijn over de ondersteuning, oplossen van storingen en over de communicatie in het algemeen. Mica meet de klanttevredenheid nauwgezet en scoort van jaar tot jaar 99%+

Ook maatwerk hosting en advies voor bedrijven met speciale software valt onder systeembeheer. Eigen ontwikkelde software kan in overleg met programmeurs of een leverancier, op maat geïnstalleerd, geconfigureerd en ondersteunt worden.

Mica IT Logo Bal

24×7 Support

De Systeem- en Netwerkengineers van Mica IT staan 24 uur per dag voor u klaar. Via geavanceerde monitoring reageert ons team proactief op eventuele calamiteiten en staan wij u en uw medewerkers telefonisch bij. Zowel binnen als buiten kantoortijd.

Medewerkers zijn altijd bereikbaar. Voor ondersteuning bij dringende storingen of grote migraties. Zowel op afstand, op locatie als in datacenters staan professionals van Mica klaar.

Voordelen Mica Systeembeheer

Veel gestelde vragen over Systeembeheer en Netwerkbeheer

Systeembeheer is bij Mica een brede term waarmee alle diensten worden bedoeld die te maken hebben met ondersteuning van gebruikers, serverbeheer, cloud beheer, advies en projectbeheer.

Ja! Mica heeft een team van senior systeembeheerders die 24 uur per dag telefonisch en via e-mail bereikbaar zijn.

Gebruikersondersteuning voor storingen, uitleg van software, mobiele apparaten en applicatiebeheer.

Ja dat doen wij! Omdat onze kennis van de ICT wereld even breed als diep is, bieden wij mogelijkheden om elk denkbaar automatiseringsplatform te ondersteunen.

Soms in samenwerking met de leverancier maar voor Microsoft, Amazon en Google bijvoorbeeld zijn wij een vertrouwt adres.

Nee hoor, zeker niet. Er kunnen  hele goede redenen zijn om servers op kantoor te hebben. Wij adviseren, implementeren en ondersteunen deze servers zonder enige beperking.

Nee dat is niet nodig.

Natuurlijk adviseren wij graag over andere mogelijkheden maar het is mogelijk om uitsluitend  gebruik te maken van onze support afdeling met netwerkbeheerders en systeembeheerders.

Voor het grootste deel van onze klanten geldt dat zij eigen ICT medewerkers hebben. Van elk niveau  en van elke discipline.

Voor Mica is de kwaliteit van het eindproduct, tevreden gebruikers, de enige focus. Samenwerking met bestaande systeembeheerders of applicatiebeheerders zien wij als een kracht.

Azure Desktop Logo
Azure Desktop
Microsoft Office 365 Logo
Microsoft 365
Microsoft 365 SharePoint
SharePoint
Microsoft Teams
Teams
Mica IT Logo Bal
Security
DUO 2FA Security
2FA Inloggen
Acronis Backup
Back-up
Microsoft Intune
Intune

Adres en Route

Mica IT
Amsterdamseweg 35
1422 AC Uithoorn (route)

info@mica.nl
+31 (0)297 500 604

Mica - Microsoft Silver Partner

Meer Informatie of Contact?