Bellen uit de Cloud, maximaal flexibel
Mica installeert, configureert en onderhoudt VoIP telefooncentrales voor haar klanten. Niet alleen beschikt Mica over haar eigen glasvezelnetwerk als internetprovider, maar ook de eigen Cloud rekenkracht stelt Mica instaat om stabiele telefooncentrales te leveren.
Keuze vrijheid
De telefooncentrales worden vrij van vaste providers geleverd. Dit houdt in dat de ‘aansluitingen’ van alle gangbare partijen in Nederland aangesloten kan worden. Dus maximaal flexibel en altijd de scherpste prijzen.
Na uitrol, waar belplannen, toestellen en mobiele telefoons worden ingesteld, worden de VoIP centrales 24 uur per dag gemonitord door onze specialisten en op die manier zorgt Mica voor maximale bereikbaarheid van uw organisatie.
Groot aantal functies
De VoIP centrales van Mica bieden een aantal krachtige functies, enkele voorbeelden hiervan zijn;
- Uitgebreide wachtrij configuratie
- Zelf instellen en inspreken van ‘bandjes’
- Meerdere telefoonnummers centraal binnen laten komen
- Koppelingen met boekhoud-, rapportage en HR-systemen
- Integratie met mobiele telefoons
- Voicemail
- Uitgebreide mogelijkheden aanmaken groepen